مشاوره

09126666241

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 تا 16

طراحی و چاپ اختصاصی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی

تبلیغات نقش مهمی در  برندسازی، معرفی شغل و فروش محصولات دارد. جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی روشی آسان، کم هزینه و تأثیر گذار جهت تبلیغات و معرفی برند و شغل شما است. روش‌های تبلیغاتی متنوعی در دنیا وجود دارد که بیشتر آنها گران قیمت هستند. موضوع هزینه و بازدهی در خصوص تبلیغات اهمیت زیادی دارند. صاحبان کسب و کارها و کارفرمایان فارغ از هزینه‌ها به بازخورد و اثردهی تبلیغات بیشتر اهمیت می‌دهند. اکنون با استفاده از تبلیغات دستمال کاغذی نه فقط هزینه‌ها کم تر خواهد شد، بلکه ماندگاری و تأثیر گذاری پیام‌های تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن امکان‌پذیر می‌شود.

 

دستمال کاغذی تبلیغاتی

تولید دستمال کاغذی با برند شما

تبلیغات از طریق جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی یک نوع تبلیغات ویروسی محسوب می‌شود. به عبارتی مشتری به صورت مستقیم و غیرمستقیم به پیام‌های تبلیغاتی چاپ شده بر روی جعبه دستمال کاغذی فکر می‌کند. و به نوعی این پیام‌ها در ذهن مخاطب حک می‌شود. با چاپ برند روی جعبه دستمال کاغذی به شکلی خاص می‌توانید از رقبای قدیمی و جدید پیشی بگیرید و نام خود را در ذهن مشتری ثبت نمایید.

مزایای جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی 

معرفی شغل، برند و کالا و خدمات از طریق دستمال کاغذی تبلیغاتی ارزان قیمت و تأثیر گذار است. این موضوع هم برای شرکت‌های بزرگ سودمند است و هم اینکه استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا را متحمل هزینه‌های گزاف تبلیغات نمی‌کند. در واقع کم هزینه بودن باعث می‌شوند که مشاغل نوپا هم بتوانند با شرکت‌های بزرگ رقابت کنند. در ادامه برخی دیگر از مزایای این روش تبلیغاتی را نام برده‌ایم.

طراحی جعبه دستمال کاغذی

 

اهمیت طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی

طراحی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی باید بر اساس اصول خاصی انجام شود. به بیانی دیگر طرح چاپ شده باید معرف خوبی برای شغل شما باشد. از طرفی تلفیق رنگ و گرافیک باید به شیوه‌ای انجام شود که توجه مخاطب را به خود جلب نمایند.

جنس جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی

از طراحی که بگذریم کیفیت متریال مورد استفاده برای تولید جعبه‌ دستمال کاغذی از اهمیت زیادی برخوردار است. مطمئناً جعبه دستمال کاغذی بی کیفیت مدت زیادی دوام نمی‌آورد و به زودی پاره و خراب می‌شود. بنابراین اگر اندکی هوشمندانه عمل کنید و شغل و برند خودتان را همراه با یک جعبه‌ی با کیفیت روانه‌ کنید، تبلیغات شما مدت بیشتری بر روی میز  مصرف کننده باقی می‌ماند.

اصول طراحی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی

اگر تصمیم گرفته‌اید از دستمال کاغذی برای تبلیغات استفاده کنید، بهتر است بدانید طراحی جعبه دستمال کاغذی باید بر اساس اصول خاصی انجام شود. شما می‌توانید هر طرح و رنگی که بخواهید را بر روی جعبه‌ها پیاده کنید. اما آیا هر طرحی جذاب و جالب توجه است؟! مسلماً خیر. به عنوان یک پیشنهاد توصیه می‌کنیم کار طراحی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی را به کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص و تجربه‌ی کافی دارند. در این صورت بهترین طرح متناسب با نوع کسب و کارتان را بر روی جعبه‌های دستمال کاغذی پیاده خواهید کرد.

در صورتی که می‌خواهید طراحی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی را خودتان انجام دهید، رعایت نکات زیر به شما کمک می‌کند طرحی مناسب و جالب توجه خلق کنید.

 

مراحل طراحی و چاپ جعبه دستمال کاغذی

حالا که با اهمیت دستمال کاغذی به عنوان یک وسیله‌ی تبلیغاتی آشنا شدید و مزایای تبلیغات از این طریق را نیز می‌دانید، بد نیست درباره‌ی مراحل تولید و تهیه جعبه دستمال کاغذی اطلاعاتی داشته باشید. تولید جعبه دستمال کاغذی طی دو مرحله طراحی و چاپ انجام می‌گیرد.

طراحی جعبه دستمال کاغذی بخش مهمی از کار است. زیرا اگر طرح خوبی را بر روی جعبه‌ها پیاده نکنید، هرچند هم کیفیت چاپ در حد بالایی باشد، تبلیغات پُر بازدهی نخواهید داشت. برای اینکه طراحی جعبه به بهترین شکل انجام شود، بهتر است از یک گرافیست کمک بگیرید. گرافیستی که بر نرم افزارهای طراحی مسلط بوده و با اصول طراحی برای جعبه آشنایی دارد، بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها را بر روی جعبه‌های دستمال کاغذی تبلیغاتی شما پیاده خواهد کرد.

 

مقوای جعبه دستمال کاغذی

 

تولید جعبه دستمال کاغذی

پس از طراحی، نوبت به ساخت جعبه می‌رسد. نحوه‌ی ساخت جعبه، جنس مقوای مورد استفاده، خط‌های تا و فضای بیرون کشیدن دستمال‌ها همگی موارد مهمی هستند که کارایی دستمال کاغذی را بالا می‌برند. تولید کنندگان این موارد را با توجه به اندازه دستمال‌ها در نظر می‌گیرند.

جنس مقوای مورد استفاده برای جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی موضوع قابل اهمیتی است. مقوای مناسب جعبه دستمال کاغذی دو نوع است. مقوای پشت سفید و مقوای پشت طوسی. کیفیت مقواهای پشت سفید بیشتر از مقواهای پشت طوسی است. اگر هم مقوای سفید در گرماژ بالاتر تهیه شود، کیفیت و مقاومت آن بیشتر هم خواهد بود.

چه نوع طراحی برای جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی مناسب‌تر است؟

نوع طراحی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی باید بر اساس خصوصیات جامعه‌ی مصرف کننده انجام شود. نمی‌توان گفت یک رنگ شاد مناسب مکان رسمی نیست. اما برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بهتر است از رنگ‌های خنثی با طراحی رسمی استفاده شود. در محیط‌های کودکانه نیز رنگ‌های فانتزی و طرح‌های آب‌رنگی جذابیت بیشتری دارند. جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی که قرار است در تالارها یا رستوران‌های شیک و لاکچری توزیع شود، با رنگ‌های زرشکی، نقره‌ای یا طلایی جلوه‌ی زیباتری دارد. همچنین دستمال کاغذی در سایر مکان‌های عمومی با طراحی ساده گزینه‌ی بهتری است.

کلام پایانی؛ قیمت دستمال کاغذی تبلیغاتی

با توجه به آنچه گفته شد دستمال کاغذی تبلیغاتی روشی ارزان، به‌صرفه و کارآمد جهت معرفی شغل، کالا و خدمات مختلف است. هزینه چاپ جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله جنس مقوا و گرماژ آن، تعداد و تیراژ سفارش، اندازه جعبه‌ها و غیره محاسبه می‌گردد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی می‌توانید با کارشناسان موسسه‌ی محمودی تماس بگیرید و در این زمینه مشاوره‌ی رایگان دریافت نمایید.

روپوش پزشکی خرید زانوبند زانوبند کمربند طبی خرید کمربند طبی گردنبند طبی خرید گردنبند طبی مچ بند طبی زانوبند زاپیامکس کمربند پلاتینر درمان سریع دیسک کمر دیسک کمر درمان دیسک کمر خرید کمربند دیسک کمر تاندونک تیلاکس پرو لباس رستورانی