مشاوره

09126666241

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 تا 16

متنوع ترین طرح‌های دستمال کاغذی تبلیغاتی ارزان قیمت

امروزه بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات چه نقش پررنگی در رونق کسب و کارها دارد. روش‌های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند. یکی از این روش‌ها چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی است. در این مقاله ضمن اینکه به شما می‌گوییم چطور دستمال کاغذی تبلیغاتی ارزان تهیه کنید، در مورد مراحل تولید و مزایای آن هم شرح مفصلی ارائه کرده‌ایم. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

 

دستمال کاغذی تبلیغاتی

 

چرا دستمال کاغذی تبلیغاتی؟

شاید از خودتان بپرسید با وجود این همه روش تبلیغاتی چرا از دستمال کاغذی برای تبلیغات استفاده می‌شود. قبل از اینکه درباره اهمیت و مزایای دستمال کاغذی تبلیغاتی صحبت کنیم و بگوییم که این وسیله چقدر در تبلیغات موثر است،  بد نیست کمی در مورد تاریخچه‌ی آن بدانید.

تاریخچه‌ی دستمال کاغذی

همه‌ی ما از اهمیت و کاربرد گسترده‌ی دستمال کاغذی در جامعه و تأثیر آن بر بهبود بهداشت فردی مطلع هستیم. تولید دستمال کاغذی اولین بار در یک کارخانه کاغذسازی و در سال 1984 انجام شد. این دستمال‌ها به صورت لایه‌ای نازک از کاغذ آغشته به گلیسیرین تولید شده بودند. هرچند که صاحب این کارخانه به نام گوت لوب کروم بر تأثیر دستمال کاغذی در بهبود و افزایش سطح بهداشت تأکید داشت، اما مردمان آن منطقه که فرهنگ صرفه‌جویی و قناعت داشتند نتوانستند این دستمال‌های یکبار مصرف و دورریختنی را بپذیرند.  به هر حال چند سال بعد یعنی در سال 1924 دستمال‌های کاغذی با نام کلینکس در آمریکا تولید شدند.

شرکت آمریکایی کیمبرلی دستمال کاغذی  را با استفاده از سلولز پنبه تولید کرد. کارایی و نقش دستمال کاغذی در زندگی روزانه و افزایش سطح بهداشت فردی باعث شد استفاده از این دستمال‌ها به سرعت همه‌گیر شود. امروزه استفاده از دستمال کاغذی به حدی گسترده است که می‌توان به عنوان یک وسیله تبلیغاتی پربازده و روشی برای برندسازی از آن بهره‌ گرفت.

چاپ لوگو بر روی دستمال کاغذی

 

مزایای دستمال کاغذی تبلیغاتی

همانطور که اشاره کردیم کسب و کارها می‌توانند از روش‌های تبلیغاتی بسیار متنوعی برای معرفی حرفه و محصولات خود بهره بگیرند. هرکدام از این روش‌ها به تناسب نوع کسب و کار، محصولات و شرایط رقبا بازخورد و بهره‌ورری قابل ملاحظه‌ای دارد. البته همیشه روش‌های ارزان با بازخورد بیشتر توجه صاحبان کسب و کارها را به خود جلب می‌کند.

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از آن روش‌های تبلیغاتی ارزان و پربازده است که مزایای زیادی نسبت به موارد دیگر دارد. در ادامه مزایای چاپ تبلیغات  بر روی دستمال کاغذی را بیان کرده‌ایم.

 

انواع دستمال کاغذی

تولید کنندگان دستمال کاغذی این وسیله‌ی بهداشتی را با اشکال و طرح‌های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. هنگامی که برای خرید دستمال کاغذی در اینترنت جستجو می‌کنید، سایت‌های بی‌شماری همچون دیجی کالا انواع دستمال کاغذی با طرح‌های بسیار متنوع را به شما پیشنهاد می‌دهند.

هر کدام از انواع دستمال کاغذی مصارف خاص خود را دارند. از جمله می‌توان به دستمال کاغذی سفره، دستمال توالت، دستمال رومیزی، دستمال کاغذی تبلیغاتی و موارد متعددی دیگری اشاره کرد.

دستمال کاغذی تبلیغاتی همان دستمال کاغذی معمولی است؛ با این تفاوت که بر روی خود دستمال یا جعبه‌ی آن لوگو، نام تجاری و برند مشخصی چاپ می‌شود. به دلیل کاربرد گسترده‌ی دستمال کاغذی در بین  تمامی اقشار جامعه، این دستمال‌ها به  ابزار تبلیغاتی مؤثر و کارآمدی تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید نام تجاری خود را بر روی دستمال‌ کاغذی حک کرده و کسب و کارتان را از این طریق به جامعه معرفی نمایید.

سفارش تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی

 

سفارش تولید دستمال کاغذی با برند شما

سفارش تولید دستمال کاغذی با طرح لوگو، نام تجاری یا برند، ایده‌ای بسیار کاربردی جهت معرفی شغل و حرفه‌یتان است. البته سفارش، ایده‌ی طراحی و چاپ با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته نیازمند یک گروه متخصص و کاربلد است. به همین دلیل اگر تصمیم به تبلیغات از طریق دستمال کاغذی گرفتید، بهتر است این کار را به تولید کننده دستمال کاغذی حرفه‌ای و معتبر بسپارید. در ادامه مراحل تولید دستمال کاغذی‌های تبلیغاتی را توضیح داده‌ایم.

مراحل تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی ارزان

از لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید  دستمال کاغذی تبلیغاتی را برای معرفی کسب و کارتان به کار ببرید تا زمان عملی کردن این ایده، باید چند مرحله اساسی  را طی کنید.

 

سفارش و خرید دستمال کاغذی تبلیغاتی

 

قیمت چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی

قیمت چاپ روی دستمال کاغذی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. از جمله می‌توان به کیفیت دستمال کاغذی، جعبه دستمال کاغذی و طراحی آن اشاره کرد.

شما می‌توانید با مشاوران و کارشناسان سایت گروه صنعتی محمودی در ارتباط باشید و در مورد تمامی مراحل تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی اعم از طراحی لوگو، نحوه تولید و هزینه‌ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به اهمیت دستمال کاغذی تبلیغاتی در معرفی برند و کسب و کارهای کوچک و بزرگ صحبت کردیم. این وسیله‌ی بهداشتی در سطح بسیار گسترده‌ای مورد استفاده‌ی عموم مردم قرار می‌گیرد. اگر هوشمندانه عمل کنید،  با چاپ لوگو و نام تجاری بر روی دستمال کاغذی می‌توانید کسب و کارتان را به شکلی گسترده، موثر و ماندگار به جامعه‌ی هدف معرفی نمایید.

لازم به ذکر است که دستمال کاغذی ارزان ترین روش تبلیغات در جهان و ایران به شمار می‌رود. البته نباید از کیفیت متریال آن غافل شد. به همین دلیل نحوه تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی را جدی بگیرید و با مراجعه به یک تأمین کننده‌ی حرفه‌ای به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

روپوش پزشکی خرید زانوبند زانوبند کمربند طبی خرید کمربند طبی گردنبند طبی خرید گردنبند طبی مچ بند طبی زانوبند زاپیامکس کمربند پلاتینر درمان سریع دیسک کمر دیسک کمر درمان دیسک کمر خرید کمربند دیسک کمر تاندونک تیلاکس پرو لباس رستورانی